18 Projekti eesmärk
Eesmärk
- viia läbi arendusprojekt kasutades küberkaitse lipuvõistluse ehk Capture the Flag (CTF) keskkonda.
Projekti läbiviimist puudutavad õpiväljundid
Õpilane
- loob projekti tegevuskava, jaotab rollid,
- viib läbi persoonade ootuste kaardistamise uuringu,
- üldistab persoonade vajadused nõuete analüüsiks,
- viib projekti ellu ajakava arvestades,
- loob projekti edukuse hindamiseks kriteeirumid,
- hindab projekti edukust loodud kriteeriumite alusel.
Küberkaitse lipuvõistluse spetsiifikat puudutavad õpiväljundid
Õpilane
- nimetab ja võrdleb erinevaid CTF keskkondasid ja võistluse realiseerimise viise,
- loob stsenaariumi mägule,
- loob lahenduse CTF-keskkonnas,
- loob ülesanded,
- viib läbi mängu piloodi kasutajate peal.
Lisandväärtus
Õpilane
- Pakub võimaluse, kuidas koolis saaks CTF-võistluseid läbi viia.
Vajalikud lisatarvikud:
- arvuti
- internet
- CTFd tasuline lahendus**
……………………………………
Kuidas läbida materjali, kui oled algaja:
- Uuri peatükke: teooria, projekt CTF-lipuvõistlus
- Tee läbi mõtlemisülesanded: persoonad
- Tee läbi praktiline ülesanne: CTF-ülesannete loomine, alternatiivsed lihtsamad lahendused
- Koosta slaidiprogramm tehtud tööst
Kuidas läbida materjali, kui oled kesktasemel*:
- Uuri peatükke: teooria, projekt CTF-lipuvõistlus
- Tee läbi mõtlemisülesanded: persoonad, CTF-mängu stsenaariumi loomine
- Tee läbi praktiline ülesanne: CTF-keskonna ülespanek, CTF-ülesannete loomine
- Koosta slaidiprogramm tehtud tööst
Kuidas läbida materjali, kui oled edasijõudnud**:
- Uuri peatükke: teooria, projekt CTF-lipuvõistlus, lugemisvara
- Tee läbi mõtlemisülesanded: persoonad, kasutajate ja võimaluste analüüs, CTF-mängu stsenaariumi loomine
- Tee läbi praktiline ülesanne: CTF-keskonna ülespanek, CTF-ülesannete loomine, võistluse läbiviimine, tehtud tegevuste hindamine
- Koosta slaidiprogramm tehtud tööst