37 Projekti eesmärgid

Eesmärk

  • luua koolimaja virtuaaltuur teemal “Digisõbralik kool”.

Projekti läbiviimist puudutavad õpiväljundid

Õpilane

  • loob projekti tegevuskava, jaotab rollid,
  • viib läbi persoonade ootuste kaardistamise uuringu,
  • üldistab persoonade vajadused nõuete analüüsiks,
  • viib projekti ellu ajakava arvestades,
  • loob projekti edukuse hindamiseks kriteeriumid,
  • hindab projekti edukust loodud kriteeriumite alusel.

Projekti spetsiifikat puudutavad õpiväljundid

Õpilane

  • pildistab ja filmib 360 kraadi kaameraga või teeb telefoniga panoraamvõtteid,
  • valib ja katsetab virtuualse tuuri monteerimise vahendeid,
  • monteerib virtuaaltuuri, lisades videotele ja piltidele asjakohase materjali kooli arhiivist.

Lisandväärtus

  • pakub võimaluse panustada õppeasutuse maine kujundamisesse,
  • pakub võimaluse tutvustada koolimaja välismaa külalistele kaugelt online formaadis.

Vajalikud lisatarvikud:

  • arvuti
  • nutiseade
  • 360 kraadi kaamera
  • statiiv
  • virtuaaltuuri loomise rakendus või tarkvara

Vali omale sobilik projekti läbiviimise sügavuse aste:

Kuidas läbida materjali, kui oled algaja:

  1. Uuri peatükke: teooria, projekt.
  2. Tee läbi mõtlemisülesanded: persoonad, paberprototüüp.
  3. Vali 1 praktiline tegevus, mida saad ellu viia: kooli ruumide kaardistamine, marsruudi paika panemine.
  4. Koosta slaidiprogramm või poster tehtud tööst.

Kuidas läbida materjali, kui oled kesktasemel*:

  1. Uuri peatükke: teooria, projekt.
  2. Tee läbi mõtlemisülesanded: persoonad, paberprototüüp, prototüüp kasutades enda valitud interaktiivse sisu loomise vahendit.
  3. Vali 2 praktilist tegevust, mida saad ellu viia: kooli ruumide kaardistamine ja marsruudi paika panemine, täiendav filmimine ja pildistamine.
  4. Koosta slaidiprogramm või poster tehtud tööst.

Kuidas läbida materjali, kui oled edasijõudnud**:

  1. Uuri peatükke: teooria, projekt.
  2. Tee läbi mõtlemisülesanded: persoonad, paberprototüüp QR-koodid ja prototüüp kasutades enda valitud interaktiivse sisu loomise vahendit.
  3. Vali 3-4 praktilist tegevust, mida saad ellu viia: kooli ruumide kaardistamine, marsruudi paika panemine, täiendav filmimine ja pildistamine, virtuaaltuuri monteerimine.
  4. Koosta slaidiprogramm või poster tehtud tööst.

Litsents

Digiloovtöö Copyright © by Birgy Lorenz, Tauno Palts, Riin Saadjärv, Maris Valdmets, ja Maia Lust. All Rights Reserved.

Jaga seda raamatut